WORKING WEEKEND

Ååh så skönt att denna helg äntligen är över! Denna vecka som kommer jobbar jag bara på torsdag kväll, vääldigt skönt:) så det blir mycket häst denna vecka! Ska ta och åka till ridhuset två gånger har jag tänkt.

Jag jobbade som sagt 8-20 både igår och idag så nu är jag skapligt trött. Hästarna fick vila idag. Men igår var jag ambitiös och åkte ut och red efter jag hade slutat jobba. Men det var så skönt med lite luft och Cary var glad att få komma ut en sväng.



Idag fick jag reda på att jag och micke ska till malaysia 21 april-7 maj. Inte heelt fel!! :)

Så nu blir det att leta bikini!


/M

 


Kommentarer
Postat av: Micaela Berglund

sv. haha ja jag kände mig rätt ambitiös ;). Men klockan stod på 04.40 så jag var rätt pigg då!

2011-03-28 @ 12:32:47
URL: http://liptus.blogg.se/
Postat av: beatrice

Ja det syns verkligen :)

2011-03-28 @ 21:21:27
URL: http://beatriceks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0