22:12

Idag skulle jag ha pluggat matte.. Men det är så sjukt svårt så jag ska få lite privatlektioner i helgen istället, så då måste jag jobba ikapp!

Red igenom Cary rejält i skritt idag och han var mjuk och fin. Lyssnade bra och så, gjorde sedan övergångar till trav och jösses vad fin han var :) Det är noga med uppvärmningen, och jag är väldigt noga med att skritta länge innan och efter ridpasset, vilket jag tycker är viktigt.





Sen red jag min andra häst Grace. Vet inte om jag har skrivit så mycket om henne tidigare. Hon har haft vila ett tag, men nu ska hon sättas igång. (Lagom till jag åker bort:P) Vi var ute i skogen på en skritt runda.



I helgen har jag tänkt göra en header, på tiden kanske;) och en närmare presentation av mina hästar.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0