JOBBIGT VÄDER

Igår var vi som sagt iväg till ridhuset. Det gick bra, jag är nöjd överlag. Tycker jag fick till en bra känsla precis innan vi var tvugna att sluta, blev tyvärr avbrytna. Men vi hann hoppa iaf.
Vi började med att hoppa fram på volt med först ett hinder och sen två med fyra gallopsprång mellan. Sedan hoppade vi en linje med tre studs, 2 gallopsprång till en oxer och sen tre galoppsprång till en oxer.
Det går bra när jag kommer ihåg att rida, då hoppar han upp sig jätte fint.

Det blir ridhuset i helgen igen. :)


Idag fick båda hästarna en ofrivillig(från min sida) vila. Det är storm här och jag hade tänkt att rida, så jag började med Grace och vi red iväg men vi vände efter 10 min när träden började vika sig av blåsten.


Snyggingen Cary sommaren -10

 

/MARTINA


Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn ett Glen Gordon-pannband från Hippoteket!

SV: Hon äter rätt mycket i vanliga fall med då hon omsätter en hel del då hon har stort rörelsebehov. 7-8 kg går hon på så här års i vanliga fall, när det inte finns så mycket gräs.

2011-04-08 @ 20:27:32
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0