JOBB, HÄSTAR, PLUGG

Ibland undrar jag vart jag får min energi ifrån. Jag beundrar de som jobbar heltid och har en eller flera hästar.

Jag jobbar 70 %, har två hästar och pluggar 50 %. Jag tycker att jag har mycket att göra och undrar egentligen hur jag hinner med allt.
Förutom jobb, hästar och plugg så ska det finnas tid till pojkvän, vänner och familj. Men jag tycker att jag lyckas hinna med allt bra ändå. Självklart finns det vissa dagar då det känns lite jobbigare, men jag har ju hästar för att jag tycker det är så kul. Så stallet och hästarna i sig är inte jobbigt, utan mer att det tar sån tid. Jag spenderar ca 4 timmar om dagen i stallet, oftast mer. Men det gäller väl att prioritera rätt och använda sin tid väl. Dock så är jag väldigt glad att jag har häst. Det ger en sådan energi och positiv anda att vara i stallet. Och känslan när allt klickar i ett ridpass är obeskrivlig.

Mina guldklimpar


 




Cary fick gå ett joggningspass idag och han känns bra. Gjorde mycket skänkelvikningar och öppnor. Han var fiiiin som vanligt. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0