HELG

Ibland tycker jag att det skulle vara skönt med ett måndag-fredags jobb och inte behöva jobba helger. Jobbar kväll tors-sön denna vecka, vilket är lite mindre kul. Speciellt eftersom att Micke slutar 16.00 varje dag.. Menmen. Man hinner med att rida på dagarna iallafall, vilket är skönt.

Red ut på Cary igår och det gick bra, ett lugnt joggningspass med lite övergångar och så.

Idag red vi också ut med sällskap av Martina och Glimt, och det gick fint. Cary var lite väl pigg;) bockade och sparkade bakut, men det var för han tyckte det var så kul:) jag får väl skylla mig själv som galloperade, haha. Men det gick iallafall bra att gallopera bakom Martina och Glilmt(som är en B-ponny, och inte den snabbaste:P) så det gick rätt sakta.



På onsdag blir det träning i Avesta för John Hickey. Som förövrigt ska ha Cary hos sig på tillridning i en månad, från och med nästa helg.

/MARTINA


Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn ett Glen Gordon-pannband från Hippoteket!

SV: har precis börjat rida min dam efter senaste skadan då hon fick in en brodd ghenom hela frambenet in i skelettet. är glad hon hade sina eskadron på då, annars hade nog hela benet rivits upp. förra sommaren fick hon ett stort sår på ena bakbenet och hon går omkull väldigt ofta osv. har tyvärr inga tips fölrutom pessoa som är dyra och svåra att få tag på

2011-04-09 @ 17:10:46
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0